søndag 23. juli 2017

Sommer altså....

kan den vare til januar....

Du, den Osloturen min.
Den ble så bra...
Sånn gikk det...

Alle gikk av bussen på Tollbukaia. Jeg "henger meg på" 3 voksne damer. De går mot Oslo S og opp Karl Johan. Samme vei som meg. Sånn flaks agitt! Men, våre veier skilte plutselig lag. Det vrimlet av folk, jeg var alene, men samtidig ikke.

Hotellet mitt lå rett ved siden av slottet, det var strake veien ditt. Men! Jeg tok jo selvfølgelig en bitte liten omvei, ut på eventyr...

Det var flere utesteder på veien, med lange køer utenfor. Vulkan, Latino klubben, Kunstnernes hus...

Jeg kom frem, sliten "og lykkelig.

Sjekket inn, kjøpte meg en øl, fant rommet mitt, i 7`etasje, fikk igang musikk på tv`n, fant min favoritt, Weeknd "I feel it coming".

Lykke!










Ingen kommentarer:

Sommer altså....

kan den vare til januar.... Du, den Osloturen min. Den ble så bra... Sånn gikk det... Alle gikk av bussen på Tollbukaia. Jeg "he...