søndag 14. mai 2017

Min stil


Jeg har aldri vist frem klær her på bloggen, eller jo... bunaden min. Mest fordi det er ingenting å vise, jeg har helt "vanlige" klær.  
Nå gjelder det å finne frem motet til å vise min stil. Jeg er langtifra noen trendsetter, det trygge og klassiske gjelder. Men dette er min stil. Dette er virkelig året for annerledeshet, jeg skal ut av komfortsonen, ved å vise litt her inne.
Jeg har alltid endt på sort i klesstilen. Så kjedelig, men samtidig så sikkert og trygt, og man sklir inn i mengden, jeg gjemmer meg.
Det startet med marineblått, ja klassisk og sikkert det og, men det er iallefall ikke sort.
Så etterhvert har jeg introdusert lysebeige klær, lyseblått og dus rosa. Jeg har en lys mønstret regnejakke, den er jeg blitt veldig glad i.
Lyse skjorter og bluser har også funnet veien inn i skapet mitt. 
Bare ben, i skjørt er også fint. Flere skjørt er kjøpt det siste året og jeg trives i de. Farger, ja sort... det er tryggest, i skjørt, da blir det overdelen som tar oppmerksomheten også.
Tiltross for bleke legger, trosser jeg frykten og kommer i skjørtet. De blir iallefall ikke brunere ved å gjemmes vekk vel? Så får jeg håpe ingen blir blendet av mine bleke legger, haha!




Ingen kommentarer:

Prioriteringer..

2017 har virkelig vært et år med megaforandring for meg – hvis jeg kan tillate meg å si det, uten å høres for dramatisk ut.  Jeg går reg...