tirsdag 8. januar 2013

Jente rom!

Da er vi igang med oppussingen av rommet til
vesla som straks fyller 6 år!

Med stort pågangsmot har vi startet å rive tapeten...
Her er det også brystnings panel på halve veggen!!
Vesla ble plutselig byggmester Bob og kunne selvfølgelig "fikse alt",
og med brekkjernet i hånda rev hun raskt ned panelen:-)

Èn vegg skal få en mønstret tapet,
nå er vi på utkikk.
Skal den ha rosa i seg?









Det er så utrolig mange fine tapeter der ute...
Jeg synes den stripete er mest tidløs!
Men samtidig så er de med fugler og  trær så utrolig kule og koselige.
Denne hvite/grå/beige/sorte med trær, fugler, sommerfugler og moreller liker
jeg aller aller best. Fuglekasser til og med <3
Kanskje jeg heller kan ta opp det rosa i en liftgardin og puter eller en stol?

Hva mener du?

Tilbake til tapet rivingen her....

God tirsdag!

Hege


Ingen kommentarer:

Sommer altså....

kan den vare til januar.... Du, den Osloturen min. Den ble så bra... Sånn gikk det... Alle gikk av bussen på Tollbukaia. Jeg "he...